Domů / / / Antioxidanty pro růst vlasů

Antioxidanty pro růst vlasů

Poslední úprava 12.03.2018
Sdílet článek

Antioxidanty se nacházejí v různých potravinách a pomáhají odvrátit poškození, které mohou na buňkách těla způsobit volné radikály, včetně těch, které se nacházejí ve vlasech. Zdravé buňky jsou nezbytné pro růst vlasů a konzumace stravy bohaté na antioxidační vitamíny může pomoci zabránit vypadávání vlasů, které je často i výsledkem škodlivého prostředí a nedostatku živin.

Co jsou to antioxidanty?

Když tělo zpracovává jídlo nebo je vystaveno agresivním vlivům z prostředí, jako tabákový kouř, vytvářejí se volné radikály. Nejen, že poškodí buňky, ale mohou také přispět k rozvoji rakoviny a dalších nemocí. Antioxidanty jsou látky, které mohou pomoci odstranit volné radikály, a tak zabránit případným škodám. Pokud jde o zdraví vlasů, antioxidanty chrání folikuly před poškozením, a zachovávají celistvost buněčných membrán, což přispívá ke správnému růstu vlasů.

Vitamin C

Vitamin C má několik funkcí týkajících se růstu vlasů, včetně udržování pojivové tkáně folikulů, které je známé jako kolagen. Jako antioxidant, chrání buňky ve folikulech, tak v cévách pokožky hlavy, čímž podporuje zdravý růst vlasů. Pro podporu zdraví kůže a vlasů potřebují dospělí 70 mg denně. Tento vitamín můžete užívat jako doplněk výživy nebo ho získat z potravin, jako jsou červené a zelené papriky nebo citrusové plody.

Vitamín E

Volné radikály mohou ohrozit celistvost buněčných membrán ve vlasových folikulech, čímž se stanou nestabilní a potenciálně zpomalí růst vlasů. Vitamín E posiluje buněčné membrány a zabraňuje útokům volných radikálů na folikuly. Léčebná dávka pro zdraví a růst vlasů se pohybuje kolem 35 IU denně, ačkoliv doporučená denní dávka pro tento antioxidant je jen 22,5 IU. Přestože doplňky výživy obsahující vitamín E jsou k dispozici, nejlepší způsob, jak jej získat je z potravin, jako jsou vejce, slunečnicová semínka, za studena lisovaný rostlinné oleje, chřest a sladké brambory.

Vitamin A

Vitamín A je další antioxidant, který zabraňuje volným radikálům poškozovat folikuly. Nedostatek tohoto vitamínu může vést k suchým vlasům, ale jeho nadbytek může vést k vypadávání vlasů. Doporučená denní dávka pro zdraví vlasů se pohybuje kolem 5000 IU denně. Přípustná horní hranice tohoto antioxidantu je 10000 IU denně. Chcete-li konzumovat více než toto množství, měli byste konzultovat Vašeho lékaře. Vejce, oleje z rybích jater, mléčné výrobky a tmavě žluté nebo oranžové výrobky jsou dobrými zdroji vitamínu A.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Vitamíny pro vlasy FOLIVITAL PRO

    Vitamíny na vlasy FOLIVITAL PRO obsahují vyváženou směs účinných látek, vitamínů a minerálů působících zevnitř na kořínky vlasů pro - silnější vlasy, oživení slabých vlasů a zastavení vypadávajícími vlasů.

  • Pilulky pro rychlejší růst vlasů

    Speciální složení látek pro rychlejší růst vlasů. Urychlí růst vlasů až o 100%

Čtěte víc

Blízke témy