Domů / / / Co je potřeba pro růst zdravýc...

Co je potřeba pro růst zdravých vlasů?

Poslední úprava 14.09.2017
Sdílet článek

Většina lidí ztratí mezi 50 až 100 vlasů denně. Nejčastějšími důvody vypadávání vlasů jsou genetika a hormony. K dalším faktorům, které přispívají k urychlení vypadávání vlasů patří přísné diety, nedostatek železa, stres, některé léky, nadbytek mužského hormonu dihydrotestosteronu (DHT), nebo nadměrné množství mazu v pokožce hlavy. Vlasy rostou rychlostí asi půl centimetru za měsíc. Existují kroky, které můžete podniknout, abyste podpořili růst zdravých vlasů a zabránily jejich ztrátě.

1. Jezte vyváženou stravu složenou ze základních skupin potravin. Vypadávání vlasů je obvykle zhoršené špatnou dietou. Zařaďte do svého jídelníčku hodně ovoce, zeleniny, celozrnných obilovin a bílkovin.

2. Zvyšte množství biotinu ve stravě, protože biotin podporuje zdravé vlasy a pokožku hlavy. Jezte kvalitní zdroje biotinu, jako jsou ořechy, hnědá rýže, oves, a pivovarské kvasnice. Tyto obsahují i ​​vitaminy skupiny B, které pomáhají se růstu vlasů

3. Každý den si vezměte lžičku melasy z cukrové třtiny bez obsahu síry, protože je koncentrovaným zdrojem železa. Železo je nezbytné pro růst vlasů. Mezi potraviny, které jsou bohaté na železo patří i zelená listová zelenina, kešu, lesní ovoce, fazole a sušené ovoce.

4. Začlenění většího množství vitamínu C do vašeho jídelníčku Vám pomůže vstřebat získané železo. Jezte citrusové plody jako pomeranče, citrony a grepy po jídle bohatém na železo abyste zvýšili růst vlasů.

5. Pro maximální růst vlasů kupujte potraviny, které obsahují esenciální mastné kyseliny a vitamin E. Olivový olej, ořechy, semena, avokádo poskytují vitamin E, který udržuje pokožku hlavy v dobrém stavu pro růst vlasů. Esenciální mastné kyseliny je možné najít ve lněném semínku vlašských ořeších a rybách.

Rady a varování

- Vyhýbejte se potravinám, které ochuzují Váš systém výživy, jako jsou nasycené tuky a předpřipravené potraviny. Denně užívejte multivitaminové doplňky, abyste získali živiny, které nemusíte získávat ze stravy, ale které jsou potřebné pro zdravý růst vlasů.
-Výsledky Se mohou lišit u každého jednotlivce.

Z jídelníčku určitě nevynechejte:

Ovoce, Zeleninu, Fazole, Ořechy, Ryby nebo Oves

Co je potřeba pro růst zdravých vlasů? Průměrné hodnocení: 5 (1 hodnoceníe)

Doporučené produkty

  • Vitamíny pro vlasy FOLIVITAL PRO

    Vitamíny na vlasy FOLIVITAL PRO obsahují vyváženou směs účinných látek, vitamínů a minerálů působících zevnitř na kořínky vlasů pro - silnější vlasy, oživení slabých vlasů a zastavení vypadávajícími vlasů.

  • Biotin tabletky 10000mcg

    Čistý Biotin -  pro zdravou kůži, vlasy a nehty

  • Pilulky pro rychlejší růst vlasů

    Speciální složení látek pro rychlejší růst vlasů. Urychlí růst vlasů až o 100%

Čtěte víc

Blízke témy