Domů / / / 7 chutných a výživných potravi...

7 chutných a výživných potravin, které brání vypadávání vlasů

Poslední úprava 25.04.2017
Sdílet článek

Jaké potraviny jíte, abyste zabránili vypadávání vlasů?

Už jste někdy slyšeli o potravinách, které pomáhají proti vypadávání vlasů? Změna toho, co a jak jíte, může skutečně znamenat obrovský rozdíl v tom, jak budete vypadat a cítit se! Pokud Vám vypadávají vlasy, měli byste věnovat pozornost svému jídelníčku. Pokud se skládá ze zpracovaných potravin, začleňte do svého jídelníčku těchto potravin víc! Zde je 7 chutných a výživných potravin, které brání vypadávání vlasů.

Krevety

Krevety jsou oblíbené jídlo, které zlepšuje kvalitu a zabraňuje vypadávání vlasů. Krevety obsahují vysoké množství zinku, který je velmi důležitý při prevenci vypadávání vlasů. Příjem zinku ale nepřehánějte, protože to může způsobit vypadávání vlasů v důsledku zvýšené hladiny testosteronu. Držte se doporučené denní dávky (8-15 miligramů) a bude to v pořádku! Přidejte si krevety například do těstovin či salátů!

Vejce a mléčné výrobky

Pokud trpíte vypadáváním vlasů a nemáte žádné dietní omezení, přidejte do svého jídelníčku více mléčných výrobků, jako je odstředěné mléko, nízkotučné jogurty a vejce. Mléčné výrobky a vejce jsou výborným zdrojem vitamínu A a B12, které pomáhají vyrábět maz, olej, který Vaše tělo vyrábí na mazání pokožky a vlasů.

Kuřecí maso

Jeden z oblíbených způsobů, jak získat proteiny je konzumací kuřecího masa. Má nízký obsah tuku, podporuje silné zuby a kosti, pomáhá omezit řídnutí kostí, je dobré pro zdraví srdce, podporuje zdravé oči, urychluje metabolismus a posiluje imunitní funkce. Konzumace kuřecího masa je důležitá pokud chcete udržet své vlasy zdravé a silné! Každý den zkonzumujte jednu porci nízkotučných bílkovin, mezi které patří je kuřecí maso, sójové výrobky či ryby!

Mangold

Další chutné a výživné jídlo, které bojuje proti vypadávání vlasů je mangold. Má vysoký obsah hořčíku, vitamínů K, C a A, železa a draslíku. Mangold má také vysoký obsah biotinu, ve vodě rozpustného vitamínu B, který pomáhá udržet zdravé vlasy a nehty a již dlouho je známo, že stimuluje růst nových vlasů!

Cizrna

Cizrna chutná skvěle a je také plná minerálů a vitamínů, které jsou dobré na snížení cholesterolu, zdraví trávicího traktu, snižují krevní tlak a jsou dobré pro vaše vlasy! Cizrna je plný kyseliny listové a bílkovin, které jsou klíčem k lesklým a silným vlasům! Cizrnu můžete upéct a jíst jako slanou pochoutku nebo ji přidat do salátu!

Ořechy

Ořechy mají vysoký obsah dobrých tuků, vitaminu E a vlákniny. Ořechy mohou také pomoci zabránit vypadávání vlasů! Zkuste si dát na svačinu vlašské ořechy, arašídy a mandle. Můžete je také zkombinovat se sušeným ovocem a sladkostmi a vytvořit chutnou směs. Vlašské ořechy, arašídy a mandle obsahují zinek a omega-3 mastné kyseliny, které jsou známé svou schopností redukovat vypadávání vlasů a podpořit zdravé vlasy!

Lněná semínka

Lněná semínka obsahují železo, vlákninu, omega-3 mastné kyseliny a lignany, které mohou být užitečné v boji proti vypadávání vlasů. Je dobře známo, že železo a omega-3 mastné kyseliny jsou dobré pro vaše vlasy, protože podporují zdravou pokožku hlavy a stimulují růst vlasů! Posypte svůj jogurt nebo salát lněnými semínky a zabraňte vypadávání vlasů!

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Vitamíny pro vlasy FOLIVITAL PRO

    Vitamíny na vlasy FOLIVITAL PRO obsahují vyváženou směs účinných látek, vitamínů a minerálů působících zevnitř na kořínky vlasů pro - silnější vlasy, oživení slabých vlasů a zastavení vypadávajícími vlasů.

Blízke témy