Domů / / / Jak se zbavit povislých prsou?...

Jak se zbavit povislých prsou? - 29 efektivních domácích rad

Poslední úprava 06.09.2017
Sdílet článek

Obvykle bojujeme s nedostatky na našem obličeji a zanedbáváme další důležité části našeho těla. Prsa definují ženské tělo a dělají ženy atraktivnějšími. Povislá prsa mohou být opravdovým problémem a dokážou ubrat na vaší kráse. Obecně platí, že povislá prsa se vyskytují u žen starších 40 let, když ženy přecházejí menopauzou. Je to přirozený proces, ke kterému dochází s přibývajícím věkem.

V tomto stavu vaše prsa ztratí sílu a pružnost. Kojení, menopauza, náhlá ztráta hmotnosti nebo náhlý přírůstek hmotnosti, nedostatek výživy, nošení podprsenky nízké kvality jsou další faktory, které mohou přispět k povislým prsům, a to už mnohem dříve, než byste očekávali. Kromě toho může alkohol, nikotin nebo sycené nápoje také přispět k tomuto problému. Pokud už máte po krk povislých prsou a chcete je mít pevné a zdravé, čtěte dále a naučte se, jak se zbavit povislých prsou, a to úplně přirozeně.

Jak se zbavit povislých prsou - domácí recepty

1) Masáž ledem

Pokud led přichází do kontaktu s pokožkou, tkáně mají tendenci se stahovat. Podle výzkumu zvykne studená voda stáhnout svaly a způsobit jejich tuhost. Masáž ledem pleť zpevňuje a zmírňuje jakýkoliv druh bolesti převládající ve svalech.

Vezměte kostky ledu a masírujte prsa krouživými pohyby po dobu 1 minuty. Potom osušte prsa ručníkem. Oblečte si zpevňující podprsenku a lehněte si do pohodlné polohy po dobu 30 minut. Ideální je tento postup opakovat několikrát denně.

2) Olivový olej

Masáž olivovým olejem je nejlepším způsobem jak posílit prsa. Přítomnost několika antioxidantů a mastných kyselin působí proti škodě, kterou způsobují volné radikály. Olivový olej vyživuje pokožku a podporuje její strukturu. K olivovému oleji můžete přidat ještě rozmarínový olej pro silnější účinek. Tento olej zvyšuje tvorbu kolagenu v pokožce a posiluje ji.

Na dlaň aplikujte malé množství olivového oleje a masírujte prsa směrem nahoru. Pro podporu krevního oběhu a tvorbu nových buněk je zapotřebí 15minutová masáž. Dejte si tuto masáž 4 až 5krát denně.

Poznámka: mandlový, jojobový olej a olej z avokáda jsou také efektivní masážní oleje, protože tělu nabízejí spoustu živin.

3) Žloutek a okurka

Použití masky je jedním z nejlepších způsobů, jak zpevnit povislá prsa. Okurka se využívá v mnoha pleťových maskách, díky schopnosti zpevnit pleť. Okurky obsahují beta-karoten, který zmírňuje předčasné stárnutí. Další ingrediencí je vaječný žloutek, který obsahuje mnoho bílkovin a vitamínů, které ošetřují pleť a opravují všechny nedokonalosti, které se na ní objeví. Kromě toho je také bohatý na vitamíny A, D, B6 a B12.

Vše, co musíte udělat, je pasta z okurky a vaječného žloutku. Aplikujte směs na prsa po dobu 15 minut. Nakonec omyjte studenou vodou.

4) Vaječný bílek

Nejen pro vaječný žloutek, ale i vaječný bílek je účinný pro zpevnění pokožky. Vaječný bílek má totiž vyživující schopnosti a přítomnost hydrolyzidov ve vaječném bílku zpevňuje povislou pokožku i v okolí vašich prsou a zanechává prsa pevné.

Chcete-li si ho připravit, potřebujete 1 vejce. Vajíčko aplikujte na prsa a nechte jej působit po dobu 30 minut. Nejprve zmyjte cibulí nebo okurkovou šťávou, až pak zmyjte vodou.

Do šlehaného vaječného bílku můžete také přidat med a tvaroh. Aplikujte směs na prsa a nechte ji pracovat 20 minut. Umyjte studenou vodou.

5) Pískavice (řecké seno)

Pískavice je velmi dobrá bylina. Podle Ayurvedské medicíny, je také účinná pro povislá prsa. Vitamíny a antioxidanty, které tato bylina obsahuje, neutralizují každé poškození kožních buněk.

Přidejte ke 1/4 šálku pískavice vodu, aby jste získali jemnou konzistenci pasty. Masírujte si touto směsí prsy kruhovými pohyby po dobu 15 minut a nechte působit 5 až 10 minut. Umyjte teplou vodou. Opakujte tento postup pro požadovaný výsledek dvakrát týdně.

Efektivní masku pro vaše prsa lze také připravit smícháním 10 kapek vitaminu E s pískavicí. Důkladně promíchejte a aplikujte směs na prsy. Nechte masku na prsou po dobu 30 minut. Umyjte studenou vodou. Opakujte tento postup jednou týdně.

Můžete také smíchat pískavici s jogurtem a aplikovat tuto směs na prsa. Jogurt je obohacen o kyselinu mléčnou, vápník, zinek a vitamín B. Všechny tyto vitamíny hydratují a regenerují pokožku a zároveň podporují produkci kožních buněk. Díky přítomnosti zinku, který má uvolňující účinky, zůstane pokožka pevná a bez zvětšených pórů.

6) Granátové jablko

Toto ovoce působí proti příznakům stárnutí. Rozdrvte slupku z granátového jablka a přidejte několik kapek hořčičného oleje, abyste vytvořili konzistenci pasty. Masírujte své prsy touto směsí po dobu 5 až 10 minut, nejlépe těsně před spaním.

Olej ze semen granátového jablka je obohacen o fytoživiny, které zanechávají prsa pevné a silné. Prsa si můžete masírovat tímto olejem po dobu 2-3 minut denně.

Můžete také smíchat 4 lžíce indického lněného oleje se sušeným granátovým jablkem. Směs zahřejte a nechte ji vychladnout a masírujte si ní povislá prsa pro zpevnění každý den.

7) Bambucké máslo

Bambucké máslo je přírodní ingrediencí, která se používá na zpevnění prsou. Toto máslo je obohaceno vitamínem E, který je účinným antioxidantem a dokonce posiluje kožní tkáně. Je také účinný při léčbě poškození volnými radikály.

Vše, co musíte udělat, je dát malé množství bambuckého másla na prsty a masírovat prsa směrem nahoru 15 minut. Pak ho ještě nechte na hrudníku po dobu 10 minut a omyjte ho studenou vodou. Opakujte tento postup 3-4 krát týdně.

8) Maska z mandlového oleje a smotany

Mandlový olej je silný hydratační přípravek, který zanechává viskoelastické vlastnosti kůže. Nedostatek hydratace pokožky způsobuje, že pokožka zůstane povislá a neelastická. Mandlový olej pleti poskytuje živiny a hydrataci, které pokožka snadno pohlcuje. Smetana je přírodní zvlhčovač, který hydratuje pokožku a zanechává ji pružnější a zdravější.

Smíchejte 4 až 5 polévkových lžiček smetany se 2 lžícemi mandlového oleje a jemně masírujte prsy touto směsí. Opakujte tento postup 3-4 krát týdně.

Namísto mandlového oleje můžete použít kokosový olej, kterým si promasíruje své povislá prsa, aby byli znou pevné.

9) Plavání

Plavání zahrnuje pohyby vpřed a vzad, což je aktivita, kterou zpevníte svaly, které drží prsy. Plavání je prostě aktivitou, která zkrášluje ženské tělo. Pomáhá také spalovat tuky, vytváří nové svaly a posiluje je, posiluje i končetiny a hrudník. Zahrnujte plavání do své každodenní rutiny a po několika týdnech spozorujete pevnější prsa. Plavání po dobu 30 minut denně bohatě postačí.

Pokud nemáte čas na plavání zkuste plavání na sucho, které má stejný účinek. Postupujte podle těchto kroků.

  1. Stojte rovně proti stěně.
  2. Stiskněte své prsní svaly a přesuňte ruce, jako byste plavali v bazénu.
  3. Opakujte tento pohyb 100 krát a pomalu.

10) Zázvor

Zázvor je skvělý v regulaci metabolismu. Podpora metabolismu vede k spálení více kalorií, což nakonec vede ke snížení množství tuku na těle. Nechte 1 lžičku strouhaného zázvoru louhovat v horké šálce vody po dobu 10 minut. Sceďte a přidejte 1 lžičku medu do výluhu. Denně vypijte 2-3 šálky zázvorového čaje.

Jak se zbavit povislých prsou - cviky na povislá prsa

Kromě klasického denního cvičení je jedním z nejlepších způsobů, jak zpevnit povislá prsa, cviky na jejich zpevnění. Tyto cvičení, které se zaměřují na prsní svaly, jsou účinné při zpevnění povislých prsou.

11) Kliky

Díky klikům podpoříte prsní svaly v prsních tkáních, takže prsa zpevníte. Toto cvičení zahrnuje pohyb tricepsu, předních svalů a deltových svalů (svaly na hrudi). Postupujte podle níže uvedených kroků, abyste získali atraktivní prsa.

  1. Lehněte si na břicho.
  2. Dejte dlaně na zem na úroveň ramen, aby vytvořili pravý úhel.
  3. Napněte břicho a zvedněte se silou vašich rukou.
  4. Spusťte tělo dolů a opět nahoru.
  5. Proveďte 3 sady po 15 opakováních.

12. Hrudní (pektorální) výtah ramena

Toto cvičení je zvláště účinné při posilování hrudníku a hrudních svalů. Svaly prsu jsou umístěny těsně pod hrudníkem.

  1. Stůjte rozkročmo, nohy na šíři boků.
  2. Držte činku v jedné ruce. Držte ruku diagonálně na podlahu.
  3. Zvedněte ruku přes ramena a držte ji rovně. Takhle napnete prsní svaly.
  4. Ruku spusťte zpět a držte ji v původní poloze.
  5. Opakujte 15 krát na obou stranách.

Cvičení můžete také provést strečingovým popruhem. Připojte pás pod nohy a držte jeden konec rukama. Postup je stejný, jak je popsáno výše.

13) Kliky o zeď

Běžné kliky mohou být pro začátečníky náročné. Kliky o zeď jsou lehčí verze klasických kliků, které můžete vyzkoušet pomocí následujícího postupu.

  1. Začněte tím, že se postavíte ke zdi na vzdálenost paží.
  2. Položte dlaně na zeď na úrovni ramen.
  3. Sehněte lokty a naklonějte se ke stěně.
  4. Držte v této pozici sekundu.
  5. Nakonec se vraťte do své původní pozice.

14) Pozice kobra

Toto protahovací cvičení je také účinné na svaly hrudníku. Kromě toho jsou také posilovány ramena, nohy a plíce. Postupujte podle následujících kroků, abyste získali atraktivní prsa.

  1. Lehněte si břichem na podložku, nohy nechte vyrovnané.
  2. Ruce položte rovnoběžně s rameny.
  3. Při nádechu se zvedněte a vydržte v této poloze 15 až 20 sekund.
  4. Vydechněte a spusťte se dolů.

Nejlepších výsledků dosáhnete pravidelným cvičením. Toto cvičení vám nepochybně pomůže získat pevné prsy.

15) Poloha stromu

Tímto cvičením si rozcvičíte svaly, čímž uvolněné svaly také zpevníte. V tomto cvičení jde hlavně o udržení rovnováhy. Začátečníkům se doporučuje, aby používali podporu, jako například zeď nebo stoličku.

  1. Stůjte zpříma, chodidla dejte k sobě.
  2. Spojte obě dlaně a vystřete ruce nad hlavu.
  3. Zvedněte jednu nohu a položte ji chodidlem na vnitřní stranu pravého stehna.
  4. Udržte se v této poloze po dobu 30 sekund a poté se vraťte zpět do původní polohy.

16) Kroužení rukou

Toto cvičení není vůbec náročné a posiluje svaly jak na rukou, tak na hrudi. Postupujte podle těchto kroků.

  1. Postavte se, nohy dejte na šířku ramen.
  2. Zvedněte ruce na úroveň ramen a stáhněte břicho a zadek.
  3. Kružte rukami 10 krát dopředu a 10 krát dozadu.
  4. Opakujte toto cvičení 4 až 5krát denně.

17) Tlak jednoručkami v lehu (dumbbell bench press)

Toto cvičení posiluje především ramena, hrudník a tricepsy. Je to praxe, která se zaměřuje na víceré částí těla.

  1. Vezměte činky do obou rukou.
  2. Lehněte si na záda a ruky dejte vertikálně k tělu.
  3. Pohybujte ruce nahoru a poté je spusťte zpět k hrudi.
  4. Pomalu se vraťte do původní polohy. Proveďte 10 sad v obou směrech.

18) Poloha trojúhelníku

Toto cvičení je skvělé pro posilování prsních svalů.

  1. Stůjte vzpřímeně, nohy doširoka rozkročeny.
  2. Zvedněte ruce na úroveň ramen.
  3. Dotkněte se pravou rukou levého kotníku a přitom se sehněte vpřed. V této poloze vytvoří vaše tělo trojúhelník.
  4. V této pozici chvíli setrvejte, pak proveďte toto cvičení zrcadlově - dotkněte se pravého kotníku levou rukou.

19) Deska (plank)

S tímto cvičením nebude získání pevných svalů těžké. Kromě posilování svalů prsu je toto cvičení také vynikající na břišních svaly.

  1. Lehněte si na břicho.
  2. Zvedněte ruce na úroveň ramen, dlaně míří směrem dolů.
  3. Zvedněte ruce způsobem, aby byly přímo pod vašimi rameny.
  4. Vaše tělo by mělo být ve vzpřímené poloze od ramen až po kotníky.
  5. Vydržte v této poloze po dobu 20 sekund, pak se vraťte zpět do výchozí polohy.

20) Poloha luku

Tato pozice je skvělá pro zpevnění poprsí a povadlých prsou.

  1. Lehněte si na břicho.
  2. Zvedněte nohy směrem ke stropu.
  3. Uchopte nohy rukama a táhněte chodidla směrem k ramenům.
  4. Hrudník a stehna musí být zvednuty od země tak, aby bylo v kontaktu se zemí pouze břicho.
  5. V této pozici chvíli vydržte.
  6. Vraťte se zpět do původní pozice.

21) Pozice kobylky

Pozice kobylky je skvělá volba pro ženy, které si chtějí vyformovat postavu. Kromě posílení prsou toto cvičení posiluje pás a navíc je také lékem pro menstruační křeče.

  1. Lehněte si na břicho.
  2. Dejte ruce k tělu a natáhněte nohy.
  3. Složte si prsty za zády a zvedněte ruce, takže vaše ramena a hrudník budou ve vzduchu.
  4. Spojte kolena zatlačením hýždí a stehen.
  5. Nohy držte narovnané na šířku pásu.
  6. Zvedněte nohy a zůstaňte v této poloze na 5 nádechů.

22) Pozice bojovníka

V tomto cvičení bude vaše tělo napodobovat písmeno T.

  1. Stůjte vzpřímeně, chodidla při sobě.
  2. Nadechněte se a zvedněte ruce nad hlavu.
  3. Sehněte se dopředu, čímž vytvoříte pravý úhel.
  4. V této poloze musí být hrudník, trup a ruce v jedné linii.
  5. Pomalu zvedněte nohu vzad a držte ji na úrovni vašich zdvižených rukou a hrudníku, vydechněte.
  6. Dýchejte a držte se na této pozici několik sekund.
  7. Opakujte tento postup, tentokrát zvedněte druhou nohu.

Poznámka: Pokud jste nedávno utrpěli zranění nohou, páteře, boků nebo ramen, měli byste se tomuto cvičení vyhnout.

23) Poloha lodi

V tomto cvičení bude vaše tělo napodobovat tvar lodi, a proto se tato pozice nazývá pozice lodi.

  1. Při tomto cvičení musíte sedět. Vystřete vpřed ruce a nohy.
  2. Potom pomalu zvedněte nohy směrem vzhůru a trup nahněte zpět.
  3. Rukama uchopte stehna.
  4. Kromě zpevnění prsních svalů je toto cvičení také dobré pro posilování svalů na ramenou a nohou.

24) Poloha otočeného luku

Tímto cvičením budete cvičit ruce a nohy a posilovat hruď. Navíc tato pozice jógy posiluje tělesnou energii.

  1. Lehněte si na hřbet a ruky si položte k uším.
  2. Sehněte kolena a přitlačte chodidla až k zadku.
  3. Když se zvednete, nadechněte se a držte tělo rukama a nohama.
  4. Zůstaňte v této poloze po dobu 10 až 15 sekund.
  5. Když se vrátíte do původní pozice, vydechněte. Tento postup opakujte 5 až 10 krát.

Poznámka: Nosit vysoce kvalitní sportovní podprsenky při cvičení je nejdůležitější. Jinak může cvičení váš stav zhoršit a způsobit trvalé poškození prsou.

Jak se zbavit povislých prsou - bylinné přípravky

25) Esenciální oleje

Esenciální oleje se vyrábějí přirozenou derivací rostlinných esencí a některé esenciální oleje mají schopnost zpevnit pokožku. Mentolový olej, citronový olej, cypřišový olej, mátový olej, karotkový olej a fenikelový olej jsou některé z olejů, které pomáhají obnovit pružnost pokožky. Masírujte některým z těchto olejů prsa jednou denně.

Poznámka: Čisté éterické oleje jsou tak silné, že mohou pokožku spálit. Proto by měl být před aplikací esenciální olej zředěn rostlinným olejem. Dvě kapky esenciálního oleje jsou dostatečné.

26) Šatavari (Asparagus Racemosus)

Tato antioxidační bylina je druh chřestu a hojně se využívá v ájurvédské medicíně k léčbě mnoha onemocnění. Smíchejte polévkovou lžíci byliny s teplou vodou a vypijte tuto směs ráno a večer. Konzumujte Asparagus Racemosus pravidelně po dobu 3 měsíců a všimněte si, že vaše prsa budou den ode dne pevnější a přitažlivější.

27) Marocký jíl (Rhassoul)

Rhassoul je přirozeně se vyskytující minerální jíl pocházející z Maroka. Tento jíl zpevňuje kožní buňky a obsahuje vápník, železo, hořčík, sodík a draslík, které jsou známé svou schopností zpevnit pokožku. Smíchejte 2 polévkové lžíce marockého jílu s vodou, abyste vytvořili konzistenci měkké pasty. Aplikujte směs na povislou pokožku prsů a nakonec umyjte jíl teplou vodou.

28) Zelený čaj

Účinek zeleného čaje na spalování tuků je obecně znám. Zelený čaj obsahuje katechiny, které podporují hubnutí spálením většího množství kalorií. Předchází uchovávání tuku a zvyšuje tělesnou teplotu, což vede k spalování tuků. Zelený čaj je vhodný pro osoby trpící obezitou, což je onemocnění, které je spojeno se špatným životním stylem. Zelený čaj také tonizuje celé tělo a je skvělý pro povislá prsa a jejich zpevnění.

29) Aloe vera

Aloe vera je skvělé na zpevnění kožních buněk. Mnoho antioxidantů přítomných v aloe vera bojuje proti volným radikálům, které jsou zodpovědné za stárnutí pokožky. Aloe vera také působí proti stárnutí a podporuje tvorbu kolagenu, čímž zlepšuje elasticitu pokožky. Aplikujte aloe vera gel na vaše ruce a masírujte prsa kruhovým pohybem po dobu 4 až 5 minut. Nechte na chvíli působit, aby pokožka absorbovala všechny živiny.

Jak se zbavit povislých prsou - obecné rady na závěr

Co dělat

  • Pít spoustu vody každý den, aby vaše pokožka byla zvlhčená a udržele jste její stárnutí pod kontrolou.
  • Naučte se držet tělo vždy vzpřímeně, protože ohnuté, shrbené ramena při chůzi nebo sedění mohou ovlivnit i vaše prsa. Správné držení těla vás ochrání před povislou pokožkou.
  • V rámci cvičení si vyberte jógu, protože některé její pozice jsou účinné pro posilování prsou.
  • Jezte jídla bohatá na omega 6 a omega 3 mastné kyseliny.
  • Noste push-up podprsenku, která pozvedne vaše prsa.
  • Správná poloha při spánku také posiluje prsa. Vždy se snažte spát na zádech.
  • Konzumace potravin bohatých na vitamín C podporuje produkci kolagenu, která udržuje elasticitu pokožky.

Co nedělat

  • Vyvarujte se rychlým dietám na hubnutí, které vedou k povislým prsům.
  • Vyvarujte se nošení nesprávné velikosti podprsenky, protože deformuje tvar prsou. Přesná velikost podprsenky je nezbytná k udržení elasticity kožních buněk.
  • Vyhněte se pravidelné expozici slunci bez aplikace ochranného krému, neboť slunce pleť dehydratuje a zbavuje ji elasticity.
  • Přestaňte kouřit, ochráníte pokožku před oslabením.
Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Pilulky na zvětšení prsou MammaMia

    Pouze dnes: Využite slevový kupón -10%

    Pilulky na zvětšení prsou z extraktů z více rostlin speciálně vytvořeny na zvětšení objemu prsů a denní péči o prsa. Účinkuje na pozvednutí, zpevnění a zvětšení prsou.

  • Krém na zvětšení prsou MammaMia

    Krém pro větší, hezčí a zdravější prsa s extraktem z rostliny Pueraria Mirifica a dalších přírodních látek. Působí také jako prevence rakoviny prsu.

Čtěte víc

Blízke témy