Domů / / / Přírodní zvětšení prsou - proč...

Přírodní zvětšení prsou - proč jsou proteiny důležité

Poslední úprava 23.11.2017
Sdílet článek

Pokud jde o přírodní zvětšení poprsí, s největší pravděpodobností si nejprve představíte pilulky nebo krémy na zvětšení prsou. Jeden z nejdůležitějších klíčů k růstu většího poprsí však začíná v kuchyni…

Proč jsou proteiny nezbytné pro přírodní zvětšení prsou

Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si vypěstovat větší prsa je vytvořit více tkáně kolem mléčných žláz. A jeden z nejjednodušších a nejúčinnějších způsobů jak toho dosáhnout je přijímat ve stravě dostatek bílkovin.

Proteiny jsou nutné pro produkci buněk a opravu tkání, a pokud hledáte způsob jak získat větší prsa přirozeným způsobem, budete se muset snažit přijmout alespoň nezbytné množství bílkovin denně.

Proteiny jsou klíčové pro jakýkoliv způsob zvětšení prsou, protože jsou základními stavebními kameny hormonů, které jsou nezbytné pro podporu růstu prsou. Konzumace proteinů také pomáhá syntetizovat lidský růstový hormon (LRH) v těle.

Aminokyseliny v potravinách bohatých na bílkoviny stimulují produkci lidského růstového hormonu. LRH, také známý jako somatotropin, je produkován v hypofýze, a jak již název napovídá, jeho hlavní funkcí je stimulovat růst buněk, tkání a jiných vnitřních částí těla.

Hladina HGH je vysoká u teenagerů a dvacátníků, ale jeho hladina však s věkem výrazně klesá. Jeho výroba se po dvacítce zpomaluje po třicítce začne pomalu klesat.

Naštěstí však existují způsoby, pomocí nichž mohou i starší lidé stimulovat uvolňování růstového hormonu v těle. Cvičení, spánek (nejméně 7 hodin nerušeného spánku bez pomoci léků) a strava s dostatečným množstvím bílkovin bohatých na aminokyseliny pomáhají vyvolat uvolňování růstových hormonů.

Jaký druh proteinů byste měli přijímat a v jakém množství?

Pamatujte si, že nejde jen o množství bílkovin, které přijímáte, ale i o jejich kvalitu. Téměř všechny nezpracované potraviny obsahují určité množství bílkovin, ale pokud chcete stimulovat růst prsou, musíte se také soustředit na obsah aminokyselin v proteinech, které při jímáte.

Existují dva typy aminokyselin: esenciální a neesenciální. Esenciální aminokyseliny jsou ty, které musíme přijmout z potravinových zdrojů bohatých na bílkoviny, protože se jedná o aminokyseliny, které si tělo nedokáže vyrobit samo. Neesenciální aminokyseliny si tělo dokáže vyrobit.

Vraťme se však zpět k proteinům. Existují dva hlavní druhy proteinů: kompletní a nekompletní proteiny. Kompletní proteiny jsou jednoduše proteiny, které obsahují všech devět esenciálních aminokyselin, a je velmi důležité přijímat jejich dostatečné množství ve stravě. Nejlepší zdroje kompletních proteinů jsou maso a živočišné vedlejší produkty, ale netrapte se, pokud jste vegan či vegetarián. K dispozici jsou i veganské zdroje kompletních proteinů - najdete je v níže uvedeném seznamu. Ve skutečnosti, je jich většina. :)

Neúplné proteiny jsou druhý typ proteinů, kterým chybí jedna nebo více základních aminokyselin. Jsou také označovány jako dílčí proteiny. Nejsou nutně horším zdrojem bílkovin ve srovnání s kompletními proteiny, jde jen o to, že k získání potřebných aminokyselin je třeba kombinovat je s jinými neúplnými proteiny. Doplňujícími se proteiny jsou obiloviny s luštěninami, mléko a mléčné výrobky se semeny, a luštěniny se semeny.

Myslíme si, že je jednodušší snažit se v první řadě přijímat dostatek kompletních proteinů :)

Zde jsou potraviny, které byste měli konzumovat, abyste ze stravy přijali co nejvíce bílkovin…

Nejlepší zdroje bílkovin pro zvětšení a růst prsou

1. Maso a drůbež

Červené maso, bílé maso a dokonce i zvěřina jsou zřejmými zdroji kompletních bílkovin. Pokud si dáváte pozor na váhu, ale stále chcete maximalizovat příjem bílkovin ve stravě, jde hlavně o to, jaké maso konzumujete - červené maso, přední stehno (ořech), roštěná a svíčková mají relativně nižší obsah tuku.

Pokud hledáte méně tučné maso, zvěřina, buvol nebo bizon jsou také skvělé zdroje bílkovin. Bílé maso z kuřat a krůt obsahuje i kompletní aminokyseliny bez tuků, které mohou ucpat tepny.

2. Quinoa

Quinoa je nejlepší přítel vegetariánů a je tomu tak z dobrého důvodu. Je to jedna z nejuniverzálnějších potravin a je také neuvěřitelně bohatá na živiny. 250ml Quinoa obsahuje neuvěřitelných 8 g bílkovin a je také plná železa, manganu hořčíku a vlákniny, které Vás zasytí na delší dobu.

Můžete ji používat mnoha způsoby: přidejte ji do šejků na dodání objemu nebo ji používáte jako náhradu za rýži. Je to také snadný způsob, jak přidat protein do jakéhokoliv jídla a jednoduše umožnit Vašim prsům růst.

3. Včelí pyl

Tyto malé granule vytvořené včelami z kvetoucích rostlin jsou vysoce výživná potravina, která obsahuje 5 až 7 krát více bílkovin než hovězí maso.

Je ho také snadné konzumovat - posypte jím saláty, přidejte jej do šejků nebo vmíchejte do cereálií. Včelí pyl má i další výhodu - pomáhá chránit před alergiemi.

4. Řecký jogurt

Řecký jogurt je oblíbeným druhem občerstvení lidí zajímajících se o zdravou výživu a to z dobrého důvodu: zasytí vás, je výživný a má velmi nízký obsah cukru. Je také plný dobrých tuků a je zpracován bez přidání chemických látek a dalších hormonů.

Když nakupujete, nekupujte sladké ochucené jogurty, je dobrý důvod proč nechutnají zdravě. Zvolte si řecký jogurt, který obsahuje 12-20 g bílkovin, což se rovná zhruba 56g libového masa, což je skvělá zpráva pro vegetariány. Další výhoda řeckého jogurtu? Budete se cítit sytý rychleji a po delší dobu.

5. Goji

Goji jsou perfektní svačinkou s nízkým obsahem tuku, vysokým množstvím živin a jsou nejen zdrojem kompletních bílkovin s 18 aminokyselinami, ale jsou také jedním z nejbohatších přírodních zdrojů vitamínu C.

Jsou také vynikající pochoutkou, kterou můžete nosit s sebou a jíst na kvanta když nemáte mnoho času a během dne nepřijímáte ve stravě hodně proteinů. Samozřejmě je můžete je přidat do koktejlů, salátů a cereálií jako rychlý způsob přidání proteinů do stravy.

6. Vejce z chovu ve volném výběhu

Co se týče aminokyselin, které dělají z potraviny kompletní protein, je těžké najít lepší zdroj než vejce. Nechceme Vás znechutit, ale nezapomeňte, že každé vajíčko je budoucí kuřátko, které je bohaté na bílkoviny (protože kuřátko si tvoří svaly a tkáně), anti-oxidanty, vitamíny a všechny druhy dobrého tuku.

Zvolte si vejce od slepic chovaných ve volném výběhu, protože na rozdíl od kuřat chovaných ve velkých množstvích v továrnách, jedí přírodní potraviny a žijí v dobrých podmínkách.

7. Konopí

Než začneme - toto konopí má velmi, velmi málo co do činění s marihuanou a požití konopných semen nebo oleje nebude mít podobný účinek :)

Konopí je náš oblíbený vegetariánský zdroj bílkovin. Je to kompletní zdroj bílkovin a je také bohatým a vyváženým zdrojem omega-3 a omega-6 mastných kyselin, včetně vzácné formy GLA (gama kyseliny linolové), která hraje nedílnou součást při udržování hormonální rovnováhy.

Má také příjemnou, ořechovou chuť, která se hodí k cereáliím (hurá ranní bílkoviny!) A šejkem. Oblíbený způsob, jak konzumovat konopí je v práškové formě - je to perfektní čistě přírodní proteinový prášek, protože jedinou složkou je konopí bohaté na proteiny.

Dobře, teď když máte tento seznam se ujistěte, že si zvolíte ty nejlepší formy bílkovin pro Vás a Vaši stravu a dodáte Vašim prsům výživu, kterou potřebují k růstu!

Přírodní zvětšení prsou - proč jsou proteiny důležité Průměrné hodnocení: 5 (2 hodnocení­)

Doporučené produkty

  • Pilulky na zvětšení prsou MammaMia

    Pouze dnes: Využite slevový kupón -10%

    Pilulky na zvětšení prsou z extraktů z více rostlin speciálně vytvořeny na zvětšení objemu prsů a denní péči o prsa. Účinkuje na pozvednutí, zpevnění a zvětšení prsou.

  • Krém na zvětšení prsou MammaMia

    Krém pro větší, hezčí a zdravější prsa s extraktem z rostliny Pueraria Mirifica a dalších přírodních látek. Působí také jako prevence rakoviny prsu.

Čtěte víc

Blízke témy