Domů / / Zabijáci erekce

Zabijáci erekce

Poslední úprava 16.01.2018
Sdílet článek

Co jíte, s kým spíte to vše může ovlivnit vaše ochabnutí v posteli. Erekce je hlavně o průtoku krve. Takže vaše srdce, orgán, který čerpá krev, musí být v tip-top stavu, abyste měli skvělé erekce. Cokoliv, co klade nároky na váš penis, jako je nadváha nebo kouření může ovlivnit váš výkon.

Testosteron je druhým faktorem, který rozhoduje o vaší erekcí a existuje spousta divných věcí, které mohou vaši erekci ovlivnit. Všechny položky na tomto seznamu mohou způsobit nepořádek s vaší mužností.

Potravinové bločky. Typy tepelného papíru a inkoustu používané pro většinu bločků v supermarketech obsahují vysoké množství bisfenolu -A (BPA), což je chemická látka, která zvyšuje produkci ženského hormonu estrogenu. A estrogen v kombinaci s dalšími látkami (BPA) spouští hormonální změny - škodí vašemu tvrdnutí. Bločky za zavazadla, lístky, losy do loterie jsou vytištěny na tvrdším papíře, čili tak neškodí.

Dezerty. Konzumace cukru, ať už v zákuscích, limonádách, způsobuje nárůst hladiny glukózy v krvi, která stimuluje uvolňování hormonu inzulínu. Tím vaše tělo produkuje méně testosteronu co pro vás není dobré. Spojení cukru inzulinu a testosteronu také vysvětluje, proč máte tendenci mít erekci hlavně ráno, když jste nejedli hodiny.

Mizerný spánek. Spaní 5 hodin (nebo méně) v noci za pár dní stačilo potopit erekce mladých zdravých mužů, na kterých byla dělaná studia. Spánek je nezbytný pro produkci testosteronu. Pokud tedy nespíte 8 hodin přes noc - nebuďte překvapeni, pokud je erekce na ústupu.

Dítě ve vaší ložnici. Odložení novorozence v těsné blízkosti v ložnici snižuje produkci testosteronu o 7 procent více než když ho máte v kočárku ve vaší ložnici. Můžete si myslet, že narušení spánku je na vině. Existuje studie, která říká, že hormonální posuny jsou způsobeny spaním vedle vašeho malého uličníka.

Sója. Nejoblíbenější jídlo každého vegetariána má "estrogenu podobné vlastnosti", které ukládá vaše tělo. Trochu sóji nezabije vaše libido. Studie, ale ukazují, že konzumace sóji víckrát denně může znamenat problém pro vaši erekci.

Trávení času v interiéru. Vitamín D hraje důležitou roli při produkci testosteronu. Pokud se vám nepodaří získat vitamín D ze slunce nebo z vaší stravy váš testosteron může klesnout až o 20% podle německých studií. Na druhé straně stačí pouze 15 minut na slunci a doplní vám to vaši denní dávku.

Příliš mnoho bušení do dlažby. Běháním 40 km týdně a více může klesnout hladina testosteronu až o 17% vyplývá z výzkumu Britské univerzity. Příliš mnoho chůze může narušit komunikaci mezi mozkem a žlázami produkujícími hormony. To by mohlo vysvětlit úpadek testosteronu mezi vrcholovými běžci.

Opíjení se! Neeee! Pravděpodobně jste se modlili aby alkohol nebyl v tomto seznamu. Různé části vašeho nápoje - chmel v pivu, látky ve víně jejich popíjení omezuje testosteron. Naštěstí byste museli pít více než 2 alkoholické nápoje denně abyste zažili propad vaší erekce.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Pilulky na erekci Viafil

    Pilulky na podporu erekce Viafil jsou nejsilnější alternativa Viagry na trhu. Obsahují novou vylepšenou patentovanou směs a jsou speciálně vytvořeny pro zlepšení kvality a prodloužení erekce u mužů.

Čtěte víc