Domů / / Ochraňte svou erekci - 11 tipů

Ochraňte svou erekci - 11 tipů

Poslední úprava 27.09.2016
Sdílet článek

Jak se vyhnout erektilní dysfunkci a ochránit svou potenci. Oslabená erekce se s přibývajícím věkem stává stále běžnější. Není to ale nutně normální součást stárnutí. Jak se můžete vyhnout problémům s erekcí? Odborníci radí následující:

1. Sledujte, co jíte.

Strava, která je špatná pro srdce, není dobrá ani pro schopnost dosáhnout erekce.

Výzkum ukázal, že stravovací návyky, které mohou způsobit srdeční infarkt v důsledku omezeného průtoku krve v koronárních tepnách, mohou bránit toku krve do a v penisu. Průtok krve je potřebný pro to, aby se penis pevně ztopořil a muž mohl dosáhnout erekce. Strava s nízkým obsahem ovoce a zeleniny, vysokým množstvím mastných kyselin, smažených a zpracovaných potravin může přispět k sníženému krevnímu oběhu v celém těle.

Cokoliv, co je špatné pro srdce člověka je také špatné pro jeho penis, říkají urologové.

Nedávné studie ukazují, že poruchy erekce jsou poměrně neobvyklé, mezi muži, kteří jedí tradiční středomořskou stravu, která obsahuje ovoce, zeleninu, celozrnné výrobky, tuky prospěšné pro srdce, včetně ořechů a olivového oleje, ryb a vína, zejména toho červeného. Dokonce bylo vědecky prokázáno, že existuje spojení mezi středomořskou stravou a zlepšením sexuálních funkcí.

2. Udržujte si zdravou váhu

Nadváha může s sebou přinést mnoho zdravotních problémů, včetně diabetu typu 2, což může způsobit poškození nervů v celém těle. Pokud diabetes zasáhne nervy, které zásobují penis, může dojít k poruchám erekce.

3. Vyhněte se vysokému krevnímu tlaku a vysokému cholesterolu

Vysoká hladina cholesterolu nebo vysoký krevní tlak může poškodit krevní cévy, včetně těch, které přivádějí krev do penisu. To může nakonec vést k slabé erekci.

Ujistěte se, že lékař zkontroluje Vaši hladinu cholesterolu a krevní tlak. Krevní tlak si můžete kontrolovat i mezi jednotlivými návštěvami lékaře.

Pokud Vaše hladina cholesterolu nebo krevní tlak není v pořádku, léčit se.

Léky na krevní tlak mohou dosažení erekce zkomplikovat. Lékaři však říkají, že mnoho případů poruch erekce, kdy je připisována vina tímto přípravkem, je ve skutečnosti způsobených poškozením cév v důsledku vysokého krevního tlaku (též nazývaného hypertenze).

4. Alkohol pijte s mírou nebo se mu vyhněte úplně

Neexistuje žádný důkaz o tom, že mírná nebo dokonce střední konzumace alkoholu má negativní vliv na erektilní funkci. Chronická konzumace alkoholu však může způsobit poškození jater, poškození nervů, a další onemocnění - například může narušit normální rovnováhu mužských pohlavních hormonů - což může vést k nedostatečné erekci.

5. Pravidelně cvičte

Existují přesvědčivé důkazy, které spojují sedavý způsob života s erektilní dysfunkcí. Bylo prokázáno, že běh, plavání, a další formy aerobního cvičení pomáhají předcházet problémům s dosažením erekce.

Dejte si pozor na jakoukoliv formu cvičení, která klade příliš velký tlak na perineum, což je oblast mezi šourkem a konečníkem. Cévy a nervy, které zásobují penis mohou být nepříznivě ovlivněny nadměrným tlakem v této oblasti. Obzvláště jízda na kole může způsobit poruchy erekce.

Není pravděpodobné, že by občasné krátké jízdy způsobovaly problémy. Nicméně muži, kteří tráví hodně času na kole by se měli ujistit, že kolo jim sedí, nosit polstrované cyklistické kalhoty a při šlapání se často postavit.

Sedadla na kolo "bez nosu" chrání před genitálním znecitlivěním a sexuální dysfunkcí.

6. Nespoléhejte se na Kegelovy cvičení

Jednou z forem cvičení, která se nezdá být užitečná jsou Kegelovy cvičení, které zahrnují opakovaně stažení a uvolnění svalů v pánvi. Kegelovy cvičení mohou být užitečné pro muže a ženy, které trpí inkontinencí. Neexistuje však žádný důkaz, že by zabránily problémům s dosahováním erekce.

7. Mějte přehled o své hladině testosteronu

I u zdravých mužů hladina testosteronu často začne prudce klesat kolem padesátky. Každý rok po čtyřicítce hladina testosteronu u muže obvykle klesne o 1,3%.

Příznaky jako je nízká sexuální touha, náladovost, nedostatek vytrvalosti, nebo obtíže při rozhodování, stejně jako nevýrazné erekce, naznačují nedostatek testosteronu. Lékař to může zkontrolovat.

8. Vyhněte se anabolickým steroidům

Tyto léky, které často zneužívají sportovci a kulturisté, mohou zmenšit varlata a snížit jejich schopnost vyrábět testosteron.

9. Pokud kouříte, přestaňte

Kouření cigaret může poškodit cévy a omezit průtok krve do penisu. Nikotin zas zužuje cévy, což může bránit průtoku krve do penisu.

10. Vyhýbejte se rizikovému sexu

Věřte tomu nebo ne, některé případy erektilní dysfunkce pramení ze zranění penisu, způsobeného při sexu. Může pomoci, pokud se nebudete spěchat a vyhnete se určitým pozicím. Může to být nepříjemné, ale zvažte rozhovor s lékařem ohledně toho, co dělat a co je důležitější, co nedělat.

11. Zredukujte stres

Psychologický stres zvyšuje hladinu hormonu adrenalinu, který stahuje cévy. To může být špatná zpráva pro erekci. Je pravděpodobné, že cokoliv, co uvolní napětí a pomůže vám cítit se lépe bude mít přínos na váš sexuální život.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Pilulky na erekci Viafil

    Pilulky na podporu erekce Viafil jsou nejsilnější alternativa Viagry na trhu. Obsahují novou vylepšenou patentovanou směs a jsou speciálně vytvořeny pro zlepšení kvality a prodloužení erekce u mužů.

Čtěte víc