Domů / / 6 pamlsků, které vás ochrání p...

6 pamlsků, které vás ochrání před vráskami

Poslední úprava 09.11.2017
Sdílet článek

Tyto potraviny můžete běžně najít v obchodech. Stačí, když je pro zdravější pleť, přidáte do vašeho jídelníčku.

Možná prahnete po "nadupaných" krémech proti stárnutí a vysoce kvalitních sérech, ale to, co jíte a dáváte do svého těla, vám může poskytnout podporu proti stárnutí, kterou hledáte.

Pár odborníků se spojilo a vytvořilo plán potravin pro zdravější pleť. Pomůže vám zjistit, jak maximálně můžete podpořit vaše tělo v boji proti vráskám, díky vaší stravě, s potravinami, které mají jedno z nejvyšších procent vitamínů bojujících proti stárnutí, a stále jsou super chutné.

Zatímco lokální krémy mohou zlepšit pár nedokonalostí v kvalitě pokožky, většina složek zůstává pouze na povrchu pokožky. Zde je 6 chutných jídel, které vám pomohou ochránit pleť před vráskami.

Borůvky

Borůvky jsou skvělé na prevenci před dlouhodobým poškozením buněk kůže a to díky obrovské síle antioxidantů, které jsou v nich obsaženy. Antioxidanty bojují proti volným radikálům a chrání tak vaši pokožku před okolními agresory. Konzumace potravin bohatých na antioxidanty je jedna z nejjednodušších, nejpřirozenějších věcí, které můžete udělat, když chcete zlepšit své zdraví a krásu. Hoďte hrst borůvek do vaší ranní ovesné kaše nebo cereálií, nebo si jednoduše zabalte pár borůvek s sebou do práce jako chutnou svačinu.

Čokoládové mléko

Zlepšete zdraví své pokožky pitím mléčných nápojů z hořké čokolády, bohatých na flavonoidy. Jedna nedávná studie, kde ženy pravidelně pili průměrně jednou za den po dobu 12 týdnů kakaové nápoje bohaté na flavonoidy, odhalila zvýšený průtok krve v tkáni pokožky, zlepšenou hydrataci pokožky a sníženou hrubost a drsnost pokožky. Skvělou zprávou je, že takové čokoládové nápoje si dnes můžete koupit skoro v každém obchodě.

Kiwi, guava a jahody

Zabraňte vráskám a stimulujte kolagen konzumací vitamínem C nabitými jahodami, guava nebo kiwi. Vitamin C je skvělý nejen na nachlazení či chřipku. Ve studii publikované v časopise medicínské výživy, potraviny bohaté na vitamin C byly spojovány s menší tvorbou vrásek a méně suchou pokožkou. Vitamín C také redukuje záněty a pomáhá minimalizovat otoky pod očima. Protože kiwi jsou také jedny z nejbohatších potravin na světě, pomáhají neutralizovat volné radikály, které způsobují poškození buněk, což může vést k zánětu, rakovině a srdečním chorobám.

Ústřice

Tyto malé lepkavé stvoření jsou přeplněné zinkem - hlavním hráčem v nápravě pokožky, který pomáhá tvořit kolagen, poskytující strukturní podporu v pokožce. Zinek má také vlastnosti jako je nemalý obsah antioxidantů, které jak se ukázalo, jsou ochranné živiny na buněčné úrovni. Zinek také pomáhá udržovat nehty silné, pokožku a vlasy zdravé a pomáhá chránit vaše oči před problémy se zrakem. Jaké všestranné však?

Nemáte rádi ústřice? Zacpěte si nos a rychle je spolkněte. Ne, žertujeme. Ve skutečnosti můžete najít zinek i v červeném mase a drůbeži, fazolích, oříšcích, některých typech mořských jídel (jako jsou krabi a humři), v celozrnných potravinách, cereáliích a mléčných produktech. Ačkoliv nejlepším zdrojem zinku jsou stále ústřice.

Rajčatová omáčka

Zabraňte poškození vaší pokožky od slunce jedením rajčat plných lykopenu. Výzkumy ukázaly, že denní konzumace lykopenu ve formě rajčatové omáčky, ukázala menší spálení pokožky od slunce. Vaření rajčat dokonce zvyšuje schopnost těla absorbovat lykopen. Ostatní potraviny, které mají podobnou úlohu, zahrnují sladké brambory, špenát a ovoce jako červený meloun, žlutý meloun a mango. Stejně jako rajčata, i tyto potraviny obsahují karotenoidy, které chrání pokožku před slunečním spálením, takže je dobré je mít doma vždy po ruce. Tip na skvělý oběd: rajčatová polévka.

Losos

Omega-3 mastné kyseliny jsou důležitou složkou potravy, nejen v boji proti vráskám. Udržujte vaši pokožku jemnou a vláčnou, přidáním lososa bohatého na omega-3 mastné kyseliny do vašeho jídelníčku.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

Čtěte víc