Domů / / 6 pamlsků, které vás ochrání p...

6 pamlsků, které vás ochrání před vráskami

Poslední úprava 08.01.2021
Sdílet článek

Tyto potraviny můžete běžně najít v obchodech. Stačí, když je pro zdravější pleť, přidáte do jídelníčku. Protože i to co jíte a dáváte do svého těla, vám může poskytnout podporu proti stárnutí, kterou hledáte.

Zde je 6 chutných jídel, které vám pomohou ochránit pleť před vráskami.

Borůvky

Borůvky jsou skvělé na prevenci před dlouhodobým poškozením buněk kůže a to díky obrovské síle antioxidantů, které jsou v nich obsaženy. Antioxidanty bojují proti volným radikálům a chrání tak vaši pokožku před okolními agresory. Konzumace potravin bohatých na antioxidanty je jedna z nejjednodušších, nejpřirozenějších věcí, které můžete udělat, když chcete zlepšit své zdraví a krásu. Hoďte hrst borůvek do vaší ranní ovesné kaše nebo cereálií, nebo si jednoduše zabalte pár borůvek s sebou do práce jako chutnou svačinu.

Čokoládové mléko

Zlepšete zdraví své pokožky pitím mléčných nápojů z hořké čokolády, bohatých na flavonoidy. Zvýšíte průtok krve v tkáni pokožky, zlepšíte hydrataci pokožky a smírníte hrubost a drsnost pokožky. Skvělou zprávou je, že takové čokoládové nápoje si dnes můžete koupit skoro v každém obchodě.

Kiwi, guava a jahody

Zabraňte vráskám a stimulujte kolagen konzumací vitamínem C nabitými jahodami, guava nebo kiwi. Vitamin C je skvělý nejen na nachlazení či chřipku. Vitamín C také redukuje záněty a pomáhá minimalizovat otoky pod očima. Protože kiwi jsou také jedny z nejbohatších potravin na vitamin C na světě, pomáhají neutralizovat volné radikály, které způsobují poškození buněk, což může vést k zánětu, rakovině a srdečním chorobám.

Ústřice

Tyto malé lepkavé stvoření jsou přeplněné zinkem - hlavním hráčem v nápravě pokožky, který pomáhá tvořit kolagen, poskytující strukturní podporu v pokožce. Zinek má také vlastnosti jako je nemalý obsah antioxidantů, které jak se ukázalo, jsou ochranné živiny na buněčné úrovni. Zinek také pomáhá udržovat nehty silné, pokožku a vlasy zdravé a pomáhá chránit vaše oči před problémy se zrakem. Jak všestranné, že?

Pokud nemáte rádi ústřice, můžete najít zinek i v červeném mase a drůbeži, fazolích, oříšcích, některých typech mořských jídel (jako jsou krabi a humři), v celozrnných potravinách, cereáliích a mléčných produktech. Ačkoliv nejlepším zdrojem zinku jsou stále ústřice.

Rajčatová omáčka

Zabraňte poškození vaší pokožky od slunce jedením rajčat plných lykopenu. Vaření rajčat dokonce zvyšuje schopnost těla absorbovat lykopen. Ostatní potraviny, které mají podobnou úlohu, jsou sladké brambory, špenát a ovoce jako červený meloun, žlutý meloun a mango. Stejně jako rajčata, i tyto potraviny obsahují karotenoidy, které chrání pokožku před slunečním spálením, takže je dobré je mít doma vždy po ruce. Tip na skvělý oběd: rajčatová polévka.

Losos

Omega-3 mastné kyseliny jsou důležitou složkou potravy, nejen v boji proti vráskám. Udržujte vaši pokožku jemnou a vláčnou, přidáním lososa bohatého na omega-3 mastné kyseliny do jídelníčku.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Kolagen v tabletách CollageniQ

    Tablety se 100% kolagenem doplňují potřebné zásoby kolagenu do organismu, čímž podporují zdraví a pružnost pokožky, funkci kloubů a pojivové tkáně.

Čtěte víc