Domů / / Ořechy k hubnutí

Ořechy k hubnutí

Poslední úprava 12.12.2017
Sdílet článek

A je to venku, hubnutí už není takový tvrdý oříšek. Pomohou nám při tom ořechy ... Počet výzkumů, které vyzdvihují roli ořechu při kontrole hmotnosti, prevenci nemocí srdce a snižování úmrtnosti z různých příčin, narůstá. Navíc většina ořechů je dobrým zdrojem vláknin, draslíku, zinku a železa. Takže, který z ořechů je nejlepší? Záleží na tom, jaké ořechy preferujete vy a také, čeho se týkají vaše zdravotní problémy. Zde jsou některé informace, které vám pomohou při výběru.

Hubnutí nebo udržení hmotnosti

Pro vás by mohly být vhodné mandle. Vhodná trojkombinace bílkovin, vláknin a tuku navodí pocit sytosti. Přidejte si mandle k snídaňovým cereáliím nebo jogurtu, případně jimi posypte salát, který si dáte přes den.

Nárůst hmotnosti

Hledáte zdravý způsob jak přibrat? Pekanové a makadamové ořechy obsahují nejvíce kalorií. Většina těchto kalorií pochází z velkého množství zdravých, mono-nenasycených tuků, které tyto ořechy obsahují.

Palivo pro atlety

Kešu ořechy mají mnohem více uhlohydrátů a železa než jiné druhy ořechů. Jsou vhodnými zdroji bílkovin a zinku, což jsou klíčové živiny potřebné pro růst a obnovu buněk. Přibalte si je do tašky s věcmi na trénink.

Kontrola krevního tlaku

Sodík, vápník, draslík a magnézium jsou hlavními hráči při kontrole krevního tlaku. Pistácie a para ořechy jsou vydatnými zdroji těchto živin. Udělejte si ovocně-ořechový salát.

Těhotenství

Dejte si hrst ořechů, pociťujete-li nevolnost nebo nabudete příliš rychle pocit sytosti. Jsou obrovským zdrojem kalorií a důležitou živinou pro vyvíjející se miminko. Mezi ořechy obsahují právě lískové oříšky nejvíce kyseliny listové. Zásobují nás i železem a zinkem.

Zdravé stárnutí

Probíhající výzkumy omega-3 mastných kyselin a jejich úlohy pro zdravý mozek a srdce by měly být dostatečným signálem, abyste ořechy nezanedbávali. Hlavně vlašské ořechy obsahují vysoké množství poly-nenasycených tuků. Tak jako většina ořechů, i vlašské ořechy lze označit za víceúčelové či všestranné. Lze je přidat k cereáliím, do másla, použít jako kůrku nebo drobenku na maso, ryby, do rizota nebo k zelenině.

Objem živin, který získáte už z malého množství ořechů je ohromující. A přitom je tak jednoduché, zařadit tento zdroj živin do vašeho jídelníčku. Jednoduše přibalte sáček ořechů do vaší kabelky, aktovky či batohu. Pozor si musíte dávat jedině na velikost porce.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Pilulky na hubnutí Oxotrin

    Pilulky na rychlé hubnutí Oxotrin obsahují patentovanou termogenickou složku, o jejíž studie potvrdily, že výrazně urychluje metabolismus a je vhodná na zdravé hubnutí.

  • Zelená káva extrakt 6000

    Podporuje zdravý krevní tlak, pomáhají spalovat tuk a udržovat zdravou hladinu cukru v krvi

  • Acai Berry tablety 2000

    Výživný zázrak z Brazílie. Pomáhá udržovat zdraví oběhového systému i zažívacího traktu, podporuje proces hubnutí, vynikajících v boji proti stárnutí

Čtěte víc