Domů / / Pět zdravých pochoutek na pozd...

Pět zdravých pochoutek na pozdní večer

Poslední úprava 16.04.2018
Sdílet článek

Ne každé mlsání je pro vás nevhodné. Těchto pět kombinací vám zajistí pocit sytosti bez přejídání.

Buďme realisté. Ne vždy lze zabránit konzumaci po setmění. V některých situacích, jako odpolední směna nebo zpožděný přílet, se jednoduše můžete najíst až pozdě v noci. A někdy vás prostě jen přepadne noční hlad. Pokud jste hladový, měli byste se najíst. Důležité je, vybrat si takovou drobnost, která vám nevystřelí krevní cukr do výšin, nepodpoří choutky na další vyjídání a nenalepí se na vás další kila. Každá z těchto lehkých, ale sytých kombinací, by vám měla pomoci vydržet až do rána.

1 střední banán + 1 polévková lžíce mandlového másla

1 střední jablko + 30 gramů nízkotučného sýra

¼ šálku černé fazole + 1 malá kukuřičná placka

1 šálek borůvek + 150 až 250 ml bílého odtučněného jogurtu

1 šálek mrkve + 3 polévkové lžíce hummusu

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Pilulky na hubnutí Oxotrin

    Pilulky na rychlé hubnutí Oxotrin obsahují patentovanou termogenickou složku, o jejíž studie potvrdily, že výrazně urychluje metabolismus a je vhodná na zdravé hubnutí.

  • Bio panenský kokosový olej

    Jedinečný zdroj mastných kyselin s množstvím příznivých účinků na organismus. Také podporuje zdravý vzhled pokožky, zlepšuje kvalitu vlasů a udržuje zdraví srdce a mozku.

  • Goji Kustovnice Čínská Bio extrakt 2000

    Goji Berry jsou bohaté na antioxidanty, které pomáhají posílit imunitní funkce u mužů i žen. Výborný doplněk v období hubnutí nebo detoxikace.

Čtěte víc