Domů / / 5 nejlepších druhů letního ovo...

5 nejlepších druhů letního ovoce na hubnutí

Poslední úprava 21.12.2017
Sdílet článek

Shodit v létě pár kilo vyžaduje, abyste vyměnili pár kornoutů zmrzliny za ovoce. Ovoce je samozřejmě od přírody sladké. Obsahuje také nejvíce výživných látek, výborně chutná a během sezóny není ani příliš drahé. Nejlepšími druhy ovoce pro účely hubnutí jsou ty, které vás na jednu stranu zasytí a na druhou stranu nedonutí snižovat počet přijatých kalorií. Proto byste se měli poohlédnout po ovoci, které obsahuje pouze minimální množství kalorií na jednu porci. Ovoce podporující úbytek hmotnosti by mělo zároveň obsahovat velké množství vlákniny, vitamínů a minerálů. Díky tomu můžete podpořit rychlejší metabolismus. Nahlédněte do seznamu pěti letních druhů ovoce, které vás nabijí živinami, ale vaše tělo zůstane beze změn.

1) Jahody

Jahody jsou tím ovocem, které lidé snažící se zhubnout jedí nejčastěji. Je v nich sbalené značné množství živin, na druhou stranu však jen velmi málo kalorií. Jeden šálek jahod má přibližně pouze 50 kalorií. Dodá vám však až 3 gramy vlákniny, což značí více než 12% denní potřeby vlákniny. Vysoký obsah vlákniny dělá z jahod velmi syté jídlo. Pokud si dáte jen pár jahod, zasytíte žaludek na dlouhou dobu. Jahody jsou výborným zdrojem vitamínu C, kyseliny listové, draslíku a manganu. Tyto živiny dokáží pomoci zvýšit rychlost metabolismu. To znamená, že je vaše tělo při spalování kalorií mnohem efektivnější.

2) Maliny

Maliny mají dokonce ještě vyšší obsah vlákniny na porci, než jahody. Vlastně jsou na vrcholu seznamu ovoce, pokud jde o množství konzumní vlákniny, a to až osm gramů na šálek. Pokud si do jogurtu nebo salátu dáte za hrst malin, vynikajícím způsobem potlačíte apetit a zabráníte přejídání. Maliny obsahují pouze malé množství kalorií. Jeden šálek vám dodá přibližně 64 kalorií, ale současně velmi významné množství vitaminu C, vitaminu K, hořčíku a množství jiných vitamínů a minerálů.

3) Pomeranče

Pokud si místo pomerančového džusu raději oloupete čerstvý pomeranč, uberete tím významné množství kalorií ze svého denního přídělu. Pomeranče jsou sladké, šťavnaté a masité. Pokud si dáte samotný pomeranč, poskytnete tělu hydrataci, ale žádný cukr navíc. Čerstvé pomeranče vám poskytnou vlákninu, která se v džusu nenachází. Každý měsíček pomeranče znamená 85 kalorií a 5 gramů konzumní vlákniny. Pomeranče jsou nutričně velmi hutné a husté. Obsahují velké množství vitaminu C, thiaminu a kyseliny listové. Všechny tyto látky významně podporují a urychlují metabolismus.

4) Papája

Papáju lze jíst za syrova nebo vařenou. Je masitá se sladkou chutí koláče a dokáže skvěle doplnit jogurt. Šálek papáji obsahuje pouze přibližně 55 kalorií, a současně 3 gramy vlákniny. Papáji obsahují velké množství vitaminu A a vitaminu C, kyseliny listové i draslíku. Toto ovoce obsahuje také papain, jedinečný přírodní enzym. Tento enzym může pomoci podpořit rychlejší přesun jídla přes žaludek. Tím se z papáji stává významná pomůcka na hubnutí.

5) Ananasový meloun (cantaloupe)

Ananasové (cantaloupe) melouny jsou velmi zasycující. Šálek tohoto melounu má pouze přibližně 60 kalorií. Je to dost na to, abyste byli dlouho sytý. Cantaloupe jsou nutričně husté, se spoustou esenciálních vitamínů a minerálů, zvláště bohaté jsou na vitamin A, vitamin C a draslík. Jsou také dobrým zdrojem vlákniny, niacinu, kyseliny listové, vitaminu B6 a cholinu. Právě ony pomáhají zachovat si chladnou hlavu a zabránit stresovému jedení.

Zatím bez hodnocení

Doporučené produkty

  • Pilulky na hubnutí Oxotrin

    Pilulky na rychlé hubnutí Oxotrin obsahují patentovanou termogenickou složku, o jejíž studie potvrdily, že výrazně urychluje metabolismus a je vhodná na zdravé hubnutí.

  • Acai Berry tablety 2000

    Výživný zázrak z Brazílie. Pomáhá udržovat zdraví oběhového systému i zažívacího traktu, podporuje proces hubnutí, vynikajících v boji proti stárnutí

  • Goji Kustovnice Čínská Bio extrakt 2000

    Goji Berry jsou bohaté na antioxidanty, které pomáhají posílit imunitní funkce u mužů i žen. Výborný doplněk v období hubnutí nebo detoxikace.

Čtěte víc